ALENAFANELA


анализи, аспекти
January 27, 2008, 6:00 pm
Filed under: Дудневник

Ще напиша кратко изказване по повод последните (две) серии събития и с това, надявам се, ще престана да дрънкам за себе си. Самите серии от събития са много тъпашки (едната мелодраматично тъпашка, а другата – тъпашка във всяко отношение) и затова няма да ги разказвам. Само някои изводчета да понапиша, че да не забравя основното:
1. Най-големият ми недостатък е, че съм неубедителна (макар често да съм права)
2. Развила съм изключителен инфантилитет в общуването с мъже
Друго в момента не се сещам.


1 Comment so far
Leave a comment

Ужас. Аз пък съм развила изключителна непоносимост към всякакви мъже…

Comment by sublimeswine




Leave a Reply

