ALENAFANELA


хубави неща
October 11, 2007, 7:51 pm
Filed under: Дудневник

Преди малко разбрах, че Начко ще ходи в Норвегия за събота и неделя и го помолих да ми вземе едно парфюмче от фришопа (всъщност преди седмица си мислех да помоля Марти, ма понеже ми бавеха плащането се отказах). Съгласи се човекът, пийнахме вино, Лена нещо му изшушука, той каза “не”, после аз славно си тръгнах и си мислех, че това е краят на вечерта. След малко обаче и двамата дойдоха и казаха: “Кате!” И аз си викам – пак нещо съм забравила.
Познайте какво ми донесоха. Ами парфюмче. Моето любимо, това, което таман бях поръчала на Начко. Ма аз заръчах 30мл, а те донесоха 50. Ох. Какво да кажа – много съм щастлива. Единствената им реплка беше: “Експресна доставка! Малко преди именния ден”.
Само преди два дни Лали така изненадващо довтаса и ми донесе пръстен с диаманти – British, plastic – за мен! Страшно мило, много красив.
А Мила така веднъж ми взе една гривничка – златни розички и сини мъниста – прекрасна, прекрасна.
Като ми се скриви света само трябва да взема някое от тези неща и да се потопя в светлината му. И всичко е наред. Така и със звездичката от Меци и Коткауси. Като ми домъчнее, само си я слагам и си припомням, че съм звезда на любовта.
Хубаво е! 
Имам и спирала за чувствителни очи и чувствително сърце. От Снежанка. Разчувстват ли се много, само трябва да си сложа от нея и всичко се успокоява.
Сред тези неща, разбира се, са и хубавите неща, които ми казват, но ще спра до тук, защото е време за сън, че утре пак ставам в ранни зори да уча по италиански.


1 Comment so far
Leave a comment

Коткауси ми заръча да предам още няколко хубави неща на най-хуууубавата звезда на света:
Мяу, мяу, мяу, мямя, мрррррмяу!

Comment by sublimeswine




Leave a Reply

