ALENAFANELA


ден на затворените врати
June 30, 2007, 12:54 am
Filed under: Дудневник

Наложи ми се да вися пред някакви заключени врати. И да имам достатъчно време да си спомня (с повече или по-малко подробности) за всичките врати затръшнати под носа ми. От хора, които, си мислех, че, и на две да се разцепи земята, пак няма да ме оставят (нито аз тях), с които, мислех си, бяхме като една душа в две тела. Които обаче после казваха, че ме мразят, казваха лоши неща за мен и много, много болеше…

Завърши символично този ден. Отидох на презентация и се оказа, че колежките ми са забравили за мен и са ми заключили нещата в общата ни стая, а ключът ми е вътре…

Обаче все някъде има вратичка. Няма да забравя, какво каза Меци, за магистралата към сърцето и за малката портичка. И днес така. Анди намери време и нерви за мен. Каза ми хубави неща и ми прати хубава музика. Толкова трудно ли е да си човечен! Беше достатъчно мил да каже, че не бива да лишавам света от съкровището на своята усмивка. И също, че има начини да обичаш хората, дори когато са ти затръшнали вратата. (В молитва, например.)

И в реалността имаше начини. Намерих някак си ключ от някъде за нашата стая. Руската църква също беше заключена, но като заобиколих, пак влязох.

После моето мило дитье ми донесе сладолед. И видяхме нашата къща. Там, на ъгъла на Левски и Цар Освободител (символика ли е това?!). Ще имаме кабинети и зимна градина. И всичко ще е наред. Някога, някъде, все пак, някак си. Сигурно има начин. Засега и там е заключено.

Искам нещо да махна от очите си. Искам да го махна. Това. Някак си.

Да ги махна тия очи, с гума да ги изтрия. Да откъсна тоя лист, на който са се лепнали. Да го смачкам и те да не остават пак така някак си пред очите ми.


Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

