ALENAFANELA


вълнуващо вълни вълнението
June 6, 2007, 9:38 pm
Filed under: Морето

Много обичам да ме люлеят вълните, когато съм на някое корабче. Обичам и да ги виждам. Мисля много за това напоследък. И се чудя, защо любовта вълнува човека така и той не стъпва, където си мисли, че ще е следващата му крачка. Мисля и за думите на онзи от „Руски кукли” – че може би обичаме да вибрираме. Мислех си за това и на концерта. Вибрираше в гръдния ми кош. Беше външно, но донякъде компенсираше вътрешните ми трепети.

А Home на The Cure… все едно аз съм я писала…

Иска ми се да му кажа… Иска ми се да му кажа, че от блуда до любовта е повече отколкото от земята до небето. И много други неща. Че грешно ме е разбрал. Но няма смисъл. Пак ще стана dazed, confused and starry-eyed.

Иска ми се хората да виждаме повече. Да виждаме повече у другите. Иска ми се той сам да разбере всичко, а не да се опитвам между припадъците си да създам свястно изречение.

Иска ми се да знам, че съм целия свят за някого (както той за мен). Иска ми се да знам, когато някой е щастлив заради мен (а аз дори не подозирам). Иска ми се да знам, когато някой не може да запомни цвета на косите или очите ми (защото душата ми го заслепява).

(((((((((((((E, много искам!)))))))))))))

Иска ми се да му кажа… Иска ми се да му кажа… Иска ми се да му кажа, че това у мен към него ме прави по-добра. И да му кажа, как. Но няма смисъл. Няма да е по-добре за всички. Кои са тия всички?!

Няма ли да спре тоя дъжд.


2 Comments so far
Leave a comment

🙂 – усмивка!

Не се натъжавай! Важното е, че тези неща се случват, че все някой вижда, че тук-там проблясва искра на осъзнаване… С времето тя ще се разпространява.
И на мен самата ми е трудно да намирам утеха в това понякога. Но когато стана сутрин и видя слънце, всичко е ок! Животът е хубав!!

Comment by sublimeswine

Хайде, хайде, искаме още сънища!!!!

Comment by sublimeswine




Leave a Reply

